maandag 9 mei 2011

Slightly Less Little Black Dress

Dit kleedje scoorde ik bij mijn kringwinkel om de hoek voor € 2,50, maar het was een tikkeltje te kort. Dat merkte ik toen ik het de eerste keer aanhad en ik moeite had om fatsoenlijk te fietsen. Ik heb dan de verbazingwekkend brede zoom uitgehaald et voilà: zeven centimeter langer! Het kleedje was nog niet publiekproof, want de split was nog zeven centimeter te hoog. Ik heb mij op mijn werk in bochten gehurkt om toch maar niet voorover te moeten buigen. Ergo, split toe en nu is het blikproof.











O ja, het heeft zakken! (Kijkt liefdevol: zakken!) U kent mijn standpunt over zakken. Zakken maken een rok of kleedje duizend keer leuker. Handiger.
En met een t-shirt eronder is het kleedje ook geschikt om naar het werk te dragen:

Geen opmerkingen: