maandag 9 mei 2011

Gele t-shirt goes jaloerse cardigan

Ik had een gele t-shirt die ik nooit droeg, hoewel er niets mis mee was. Ik besloot dan maar om er een cardigan van te maken. Ik knipte het hele geval langs de voorkant van boven naar onder in twee. Ik naaide tegen beide kanten een lint. Ik had geen bijpassend lint, dus nam ik maar een contrasterend lint. In het ene lint maakte ik knoopsgaten en op het andere lint naaide ik knopen. U herkent de knopen misschien van de Mad Men-rok. Ik heb twee kilo van die groene knopen gekocht voor 2 euro op de markt, dus u zal ze wel nog zien terugkomen.











Mijn nieuwe cardigan draag ik doorgaans (zoals u ziet) met een Star Wars-t-shirt onder, zo heb ik niet té veel contrasterende kleuren. Ik heb er niks op tegen om veel kleuren te dragen in 1 outfit, maar dat lichtblauw en dat geel, die kunnen niet veel aan. Beetje jaloers op andere kleuren. Soit. Ook ik heb een zwarte rok. Of hier: een Slightly Less Little Black Dress.

Geen opmerkingen: