dinsdag 21 april 2009

Sommige vrouwen bakken taarten in tijden van crisis, ik maak kleedjes

Dit is waarschijnlijk mijn eerste kleedje dat geen enkele invloed van buitenaf whatsoever heeft ondergaan. Ik heb niet andermans kleed gekocht en aangepast, ik heb geen bestaand patroon gebruikt (kleedje zelf ontworpen en het patroon gemaakt door kranten op mijn lijf te spelden, dat was een best grappige avond), ik heb geen dure stof van andere mensen gekregen (ondergordijnen, baby!) en logischerwijs heeft er mij niemand geholpen. Het zit verschrikkelijk gemakkelijk en niemand leest nog mijn ondertitels. De ketting heb ik ook zelf gemaakt trouwens. Nieuw woord van de dag: geketteld. Er zitten nog enkele jurkjes en rokjes aan te komen, ik heb er al enkele in verschillende stadia van vervollediging hangen.

1 opmerking:

Geert Simonis zei

Doe dat maar aan als je naar Leuven komt. Dan gaan we flaneren op de hotspots van de stad.